JCL for Students – zde student najde základní návody jak v češtině, tak v angličtině. Nebo mohou zaslat dotaz přímo na sen@jcl.cz / sen@eduagroup.cz.
Po 30 dnech lekce propadá a bude vyfakturována.
NN znamená do 30 dnů nenahrazená lekce, tedy propadlá a s nárokem na fakturaci.
Ano. V současné době nerozlišujeme, kdo hodinu zrušil.
Student v aktuálním měsíci vidí lekci ve svém rozhraní s ikonou nefakturujeme – tento status má hodina po dobu 30 dní, kdy je možné hodinu nahradit. Pokud se uskuteční náhrada, fakturujeme náhradní lekci. V případě, že lekce nemá náhradu a propadne, fakturujeme ji jako nenahrazenou.
Pokud délka dovolené ovlivní 3 a více plánovaných termínů setkání, měl by student probrat možnosti náhrady se svým Course Managerem.
Kdepak. Cena náhradní lekce se vždy váže na cenu hodiny původní, včasně stornované lekce.
Ano. Pro daný termín je uvedená jazyková úroveň, kterou by měli studenti splňovat. Termín je dále omezen pouze počtem přihlášených (max. 6).
U minoritních jazyků, které nemají zpřístupněný Katalog, není náhrada povinná a probíhá případně pouze s lektorem daného kurzu.
Ano, každý ze studentů si musí zadat omluvenku. A následně si každý si může vybrat takovou náhradu, která mu vyhovuje.