Nová webová aplikace na správu výuky pro studenty i lektory
Proces systémové komunikace mezi studenty a lektory
Unikátní Jazykový katalog pro výběr alternativní náhradní výuky
> Možnost využít potenciál firemní výuky na maximum
> Usnadnění náhrady lekcí a podporu kontinuity studia
> Možnost výběru náhradních lekcí dle potřeb studenta se zaměřením na pracovní praxi
> Pohodlnou správu výuky na jednom místě
> Přihlášení z mobilu, tabletu nebo počítače
> Efektivní domluvu náhradních termínů
> Výběr náhrady dle vlastních potřeb a zájmů
> Cílem firemní jazykové výuky je zlepšení jazykových dovedností zaměstnanců pro potřeby dané společnosti. S∙E∙N přináší možnost využít potenciál firemní výuky na maximum.
> Podporuje pravidelnost jazykové výuky díky snadné domluvě náhradních lekcí.
> V případě, že není možné nahradit lekci standardním způsobem, přichází S∙E∙N s Jazykovým katalogem jako alternativou klasické výuky.
> V Jazykovém katalogu si vybírá student dle svých pracovních potřeb či zájmů (simulace reálných situací prostřednictvím telefonních hovorů; náhradní lekce zaměřené na pracovní dovednosti, např. Emails in English, Presentations: Intros, Dealing with Phone Calls apod.)
> Náhradní lekce, ať klasická nebo vybraná v Jazykovém katalogu, musí proběhnout do 30 dnů od termínu původní lekce. Tím se udržuje pravidelnost výuky studenta a prostředky investované zaměstnavatelem do výuky mají násobně větší možnost uplatnění v očekávané době.
> Student má možnost na jednom místě spravovat svou výuku, zvolit si termín náhradní lekce nebo si vybrat alternativu v Jazykovém katalogu.
> V Jazykovém katalogu si vybírá student dle svých pracovních potřeb či zájmů (svoboda výběru na straně studenta), což zvyšuje uplatnění nových znalostí a dovedností v praxi (efektivita pro zaměstnavatele).
> Zajímavá témata náhradních lekcí a noví lektoři oživí pravidelnou výuku studenta.
> Rozmanitost termínů a témat motivuje studenta k náhradě a aktivně tak pomáhá udržet kontinuitu výuky.
a) Studenti zruší lekci → lektor nabídne náhradní termíny
b) Lektor zruší lekci → ihned nabídne náhradní termíny
> Není-li náhrada možná, student si vybere alternativu v Jazykovém katalogu
> Náhrada se musí uskutečnit vždy nejpozději do 30 dnů od termínu konání zrušené lekce
> Systém následuje aktuální organizační trendy
> Omluvení z lekce jen na 2 kliknutí, kdykoliv, odkudkoliv
> Možnost vlastního výběru a organizace zvyšuje motivaci
> Neochota studenta převzít zodpovědnost za svou výuku
> Pasivní přístup
> Neochota vystoupit z komfortní zóny a rozšiřovat své vzdělávací možnosti
V dnešní době už je standardem mít pro jakoukoli pravidelnou činnost odpovídající systém a především možnost její online správy. Není příliš efektivní omlouvat se z lekcí prostřednictvím volání/SMS lektorovi nebo kontaktní osobě jazykové školy. Pomocí aplikace se student z lekce omluví doslova na 2 kliknutí. Obdobně jednoduše zajistí i další činnosti, jako je hlasování o navrhnutém termínu nebo výběr v Jazykovém katalogu.
Výhodou webové aplikace je také možnost snadného přihlášení z mobilního telefonu, tabletu i počítače. Jediné, co student potřebuje, je přístup k internetu.
Základem úspěchu je aktivní zapojení studenta. Student je zodpovědný za správu své jazykové výuky prostřednictvím webové aplikace, např. zadání včasné omluvenky z lekce.
Stejně je tomu v případě výběru náhradní výuky. V momentě, kdy se zruší lekce a není možné ji nahradit v jiném termínu s lektorem daného kurzu, obdrží student notifikaci o možnosti výběru lekce z Jazykového katalogu. Náhrada musí proběhnout do 30 dnů od termínu původní lekce. Čím dříve student přejde v rámci 30denní lhůty k volbě náhrady, tím větší výběr termínů a témat má k dispozici.
Nabídka kurzů je koncipována tak, aby měl student možnost účasti na lekcích, které se konají v různé dny (Po-Pá), různé časy (7:30-19:00) a mají různá zaměření (Dovednostní lekce, např. Emails in English, a Tematické lekce, např. Traveling - English Survival Guide).
Včasný výběr náhrady, změna tématu/termínu/času náhradní lekce a samotná účast na náhradní lekci jsou také odpovědností studenta.
Shrnutí – Co vám S⋅E⋅N přináší?
Podpora studentů ze strany JCL
> Course Manager - organizační zajištění kurzu
> sen@jcl.cz / sen@eduagroup.cz - schránka pro jakékoliv problémy se S∙E∙N
> JCL for Students - site pro studenty, kde naleznou veškeré potřebné informace vč. detailních popisů a návodů k projektu S∙E∙N